Bu Blogda Ara

30 Temmuz 2017 Pazar

NAUTILUS...





Küçücüktüm, 'denizler altında 20.000 fersah' okuyordum...

Babam Kaptan Nemo'nun gemisi Nautilus'un ismini o deniz canlısından geldiğini ve sebebini anlatmıştı...
İlk o zaman hayran olmuştum...






Yıllar geçti...
Fibonacci'yi tanıdım, Altın Oran'ı duydum, doğadaki yansımalarını gördüm...




Nautilus'a bir kez daha hayran oldum...
Kabuğundaki 28 odacığa aldığı deniz suyu ile, okyanusta 4000 metreye inebildiğini öğrendim, nasıl bir basınç...




Sonra sordum kendime, insan yüreğinde kaç odacık vardır...
O odacıklar neyle dolar...

Dolduğu zaman ne kadar derine iner...
Derine indiğinde ne kadar baskıya basınca dayanır...

💜



İnsan yüreğinde kaç odacık vardır, o yüreği seven bilir...
O odacıklar ancak aşk ile dolar...
Ancak aşk ile dolarsa, +/- sonsuz, an olur...
Zaten o sonsuzlukta baskı/basınç vız gelir...
Sorunun cevabı budur...



💜




   Let love rule...





4 yorum:

  1. İnsan yüreğinde kaç odacık var? Belki bir, belki sonsüz... hepsini dolduracak duyguyu bbulalım hayatlarımızda... Taşdın dökülmesin, afiyet olsun💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o odacıkları önce kendine duyduğun sevgiyle, anlayış ve şefkatle doldurmak gerekiyor aslında... taşıma suyla değirmen dönmüyor sonuçta 🙂💜 üreterek, paylaşarak, çoğaltarak, hep birlikte Tubacım...

      Sil