Bu Blogda Ara

26 Ocak 2017 Perşembe

📻 RADYOMU SEVİYORUM

Nostaljiyi severim...
Gidenin geri gelmeyeceğine hüzünlenip ah vah etmek gibi değil...
Geçmişteki o bir tadın, bir kokunun, bir sesin, beni o günün duygusuna taşımasını seviyorum...
11 yaşımda ilkokul sonrası başladığım İstanbul (Erkek) Lisesi'ndeki arkadaşlarımla, bir gün bile uzak kalmadan hep birlikte bugünlere gelmenin bunda büyük etkisi var tabi...
O yıllara dair, nostaljik olabilecek tüm anılarımın unsurları, kahramanları bugün hala benimle birlikteler, hem de çoğalarak... O yüzden kendimi, o yılların duygusundan kopuk hissetmiyorum hiç... Biz 80lerin ta kendisiyiz :)

Dün (25.01.2017), bir radyo kanalının Instagram'da yeni başlayan canlı yayın özelliğini "ilk kez" kullandığı ana tanık oldum... Ben de oradaydım, güzel bir duyguya ortak oldum ve mutlu hissettim...
İlkler güzeldir... Bu radyo kanalı da, Türkiye'de özel radyoların açıldığı 1992 senesinde yayına başlayan ilklerin arasındaydı...
Trt3'ten başka radyo dinlemediğimiz yılların ardından hayatımıza inanılmaz bir renk getirmişti : 100.0 PowerFM

Power FM'in ilk logosu... DJ Funky "C" kırmadı, instagram canlı yayında paylaştı :) 



Yine o yıllarda bize çok farklı gelen yeni bir mağazacılık anlayışıyla, Taksim'den Cihangir'e inen Kazancı Yokuşu’nun başında hemen solda bulunan Vakkorama'nın içinde, camdan bir stüdyoda yapmaya başlamışlardı ilk yayınlarını...

Bir gece Juliana's da kazandığım PowerFM logolu sticker yıllarca arabamın arka camında benimle beraber gezmişti İstanbul'u...

O yıllar Tarkan'ın adının sanının duyulmadığı, o gece discoda danseden 'güzel gözlü çocuk' olduğu zamanlardı (evet bu yaşanmış bir olaydır, vallahi şahitlerim var😄 )
Mustafa Sandal henüz albüm çıkarmamıştı, PowerFM'de Kırmızı Işık programını yapan, sesini sevdiğim DJ'di...
Bizler henüz 20lerimizin başlarındaydık...

Mehmet Fatih Doğan
Yeni kavuştuğumuz özgürce yabancı pop dinleyebildiğimiz radyolarımızın kapatılmasına hep birlikte tepki vermiş, "radyomu istiyorum" diyerek, açılması için imzalar toplamış, antenlere siyah kurdeleler takmıştık...

Sonraki yıllarda çok sevdiğim ve dinlediğim başka bir kanal daha eklendi 106.0 PalStation ve Mehmet Fatih Doğan…Onunla da sabahın 07.30unda canlı yayına bağlanıp az doğumgünü kutlaması yapmadım😊



                                                    
                                                     Yine de dedim ya, ilkler özeldir...
Dün Instagram'da canlı yayınlanan program ChatZone... 
Burçin Acer ve Cem Nadiran, yani DJ Funky “C”nin programı...

Her ikisi de sosyal medyayı çok iyi kullanan kişiler... Bir radyonun dinleyicileriyle nasıl interaktif çalışacağını çözmüş ve bu yeni imkanlar sayesinde de olayı, bir kutudan gelen sesi dinleyen insanlara, yayın yapmaktan çok öteye taşımış DJler... 

Çalıştıkları mekanı dinleyicilere açmak, cep telefonu kamerası ile de olsa gezdirmek, paylaşmak, paylaşmaktan keyif aldıklarını da hissettirmek, o samimiyeti kurmak...

PowerFM, 24 seneyi aşan süre içinde hayatımdan hiç çıkmadı... o kadar zamanda pek çok programcı geldi geçti... Bizler bir anlamda beraber büyüdük...
Hayatımı pek çok ilkle canlandırdı, yeri geldi moralimin bozuk olduğu zamanda yerimden kaldırdı...
Yeri geldi ülkemizin kalbindeki patlamaların, kayıpların, şehitlerin yasını beraber tuttuk...

DJ Funky "C"   &   Burçin Acer

O yüzden saat 18.00deki program bitiminden sonra mesaj bıraktım onlara, dedim ki:  “son derece başarılı bir yayın oldu, ilk günden beri takip eden bir dinleyici olarak sizinle gurur duyuyorum...”

Chat Zone, haftaiçi her gün, saat 16.00-18.00 arası 100.0 PowerFMde 😉




   Let love rule...





I GOT THE POWER TO MOVE YA !!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder